הרשת צימר 1

בעלי צימרים ויחידות אירוח

בימינו מסע פרסום באינטרנט יכול להפוך בקלות למסע הרפתקני לא זול וגם לא פשוט, מה שבעבר הסתכם בכמה אלפי שקלים בשנה, יכול להגיע היום בקלות לכדי עשרות אלפי שקלים.

בשנה האחרונה גדלה התחרות וקמו מאות יחידות אירוח נוספות בצפון, ובמקביל התרבו גם אפשרויות הפרסום באינטרנט,לכן חשוב היום יותר מתמיד לדעת היכן ואיך לפרסם וכמה כדאי להשקיע.

לפני כשנה וחצי צפינו את המתרחש כיום בענף התיירות והבנו שבדיוק כמו כל עסק אחר מהשורה יגיע היום ובו כל בעל צימר יצטרך להציג את יתרונותיו בצורה ממוקדת, להתבלט על פני האחרים ולנסות למשוך כמה שיותר לקוחות להגיע לצימר וזאת באמצעות הכלים שעומדים לראשותו.

הרשת צימר 1

רוב בעלי הצימרים עדיין לא הפנימו את השינויים המתרחשים ואת המגמתיות בענף שהפך להיות ענף תחרותי וקשה .

בעלי צימרים שהקימו יחידות ומפרסמים באופן אקראי באחד או כמה מפורטלי הצימרים נוכחים לגלות ששיטה זו אינה עובדת יותר, ולא מביאה את ה"סגירות" הרצויות, התחרות כאמור הפכה קשה יותר, כיום בכדי להצליח צריך לשבת ולהתאים תוכנית שיווק מפורטת התואמת את אופי ואת צרכי המקום וליצור קונספט ולגרום לגולש עוד בשלב המשחק המוקדם על גבי הרשת להתלהב ולחוות את חווית הנופש דרך הגלישה וזאת על מנת להקל את תהליך הסגירה לאחר מכן.

 

התמחות הרשת בהקמת אתרי אינטרנט

לקוחותינו בעלי הצימרים נמצאים בענף כבר מספר שנים והם בעלי ניסיון רב בשיווק יחידות האירוח שלהם, וכולם יכולים להעיד (אתם מוזמנים לבדוק בעצמכם) שמאז החיבור שלהם עם מ.מ.א.ש הרשת אחוז הסגירות שלהם עלה באופן ניכר, וזאת למרות שהתחרות נהייתה קשה יותר, באמצעות האתר הפרטי שלהם הם מצליחים להתבלט ולמשוך לקוחות רבים.

 

יתרונות בהקמת אתר פרטי לצימר:

עלות הקמת האתר היא חד פעמית.
בית אחד ואמין לעסק עם קונספט (תמונות,מלל) אחיד לצימרים שלכם, במקום מספר דפי פורטלים המשדרים תמונה לא אמינה ולא מקצועית.
האתר מהווה כרטיס ביקור אינטרנטי - כתובת אינטרנט קבועה.
אפשרות להפנות ולמשוך גולשים ישירות לאתרכם ולא לאתר הממוקם בפורטל ביחד עם עוד מאות מתחרים.
הנופשים שחזרו מנופש מוצלח יוכלו להמליץ לחבריהם להיכנס לאתר הפרטי שלכם.
באתר הפרטי תוכלו לספר על הצימר בהרחבה ולהבליט את יתרונותיו.
שימוש חכם במערכת הקישורים הממומנים של Google ושליטה מלאה בתקציב הפרסום.

 

כיצד מתבצעת העבודה

להתרשמות מאיכות ואופי אתרי הצימרים שהקמנו תוכלו לבקר בתיק העבודות שלנו ולהבין בדיוק מדוע לקוחותינו הקיימים – בעלי הצימרים מצליחים למשוך יותר ויותר לקוחות ליחידות האירוח שלהם.

העבודה מתחילה בעיצוב אישי המותאם לאופי המקום וממשיכה בצילום מקצועי וייחודי המציג את המקום במלוא הדרו, ומשלבת קטעי הנפשה וסרטוני פלאש הממחישים בצורה הטובה ביותר את חווית האירוח עוד לפני שהגולש בכלל ביקר במקום.

 

מעבר לבניית אתר פרטי, אנו מלווים את כל לקוחותינו ומייעצים להם כיצד לפרסם ומה להבליט בפרסום,

לאיזה קהל יעד עליהם לפנות, וביחד איתם בונים תוכנית מפורטת שתעזור להם לשלוט ולצמצם את עלויות הפרסום השנתיות.