צימרים יוקרתיים בארץ

צימרים יוקרתיים

אם כבר אתם יוצאים לנופש ואתם מוכנים להשקיע כדאי שתזמינו נופש בצימר יוקרתי ותרגישו כמו מלכים ליום אחד בצימר שיש בו הכל.
צימרים יוקרתיים יספקו לכם את כל מה שאתם זקוקים לו בנופש בלי לדאוג שאולי שכחתם משהו בבית (מכירים את ההרגשה הזו שאתם יוצאים מהבית ואומרים לעצמכם "בטוח שכחתי משהו ואני לא יודע מה"?) בצימרים יוקרתיים גם מברשות שיניים יש.. אז רק תגיעו!

צימרים יוקרתיים בארץ

מה יש בצימרים יוקרתיים

צימר יוקרתי יכלול בתוכו את כל מה שיש לדוגמא בבית מלון או בצימר אחר רק שהכל יהיה איכותי יותר ויהיו פריטים שהם אקסטרה לאירוח שלכם.
נכון שבכל צימר ובית מלון יש מיטה נוחה אבל בצימר יוקרתי ידאגו לכם למזרן אורטופדי עם מצעים איכותיים, יהיה ג'קוזי עם תאורת לד חדשנית או נרות רומנטיים סביבו להדגשת הרומנטיקה, חדר רחצה עם חלוקי מגבת איכותיים ומוצרי אמבט, מטבח מאובזר קומפלט להכנת ארוחות- מיקרוגל, כיריים חשמליות או גז, תנור אפייה, כלי מטבח, טוסטר ומקרר מלא בכל טוב- גבינות, חלב טרי, שוקולדים, פירות העונה, דברי מתיקה ועוד, סלון איכותי ונוח עם מסך צפייה גדול המחובר לכבלים או ללווין, מערכת שמע איכותית, מערכת קריוקי מקצועית, שולחן סנוקר או פינג פונג, משחקי סוני פלייסטיישן או קונסולת WII, שולחן אוכל לסעודות שתכינו, מיזוג אוויר ואפילו קמין מחמם, אינטרנט אלחוטי WIFI ועוד פינוקים שהמארחים יחליטו עליהם.
בחצר הצימרים תוכלו ליהנות ממדשאות רחבות ידיים ירקות ומטופחות, בריכת שחייה פרטית שלרוב תהיה מחוממת ומקורה בעונת החורף הקרה, פינת ברביקיו מקצועית, שולחנות אוכל, מיטות שיזוף וכסאות נוח, פינות מוצלות, ג'קוזי ספא זרמים מיועד למספר רב של מתרחצים, תאורה לילית המוסיפה לאווירה הנעימה ונוף קסום.
ארוחת הבוקר הטעימה תוגש עד אליכם לצימר ותוכלו לשבת ממש כמו מלכים ופשוט ליהנות מכל רגע.
גם אירועים יוקרתיים תוכלו לחגוג בצימר יוקרתי שיש לו חצר רחבת ידיים ולסדר בו שולחנות וכיסאות, מפות, פרחים מסביב וכל מה שתרצו- אין ספק שזה הרבה יותר מקסים ומיוחד מסתם עוד אירוע באולם בנאלי...
לא בכל צימר כל הדברים האלו מוצעים לכם ובעיקרון אלו כל הדברים הבסיסים הקיימים בצימרים או בבית מלון רק שהם משודרגים במיוחד עבורכם.

למה לנפוש בצימר יוקרתי?

בבית מלון או בצימר אין פרטיות מוחלטת- בבית המלון אתם אינכם לבד בכל המסדרון ותמיד שומעים את האנשים שעוברים בחוץ מדברים ואפילו צועדים, בצימר רגיל תוכלו להיתקל באנשים בבריכה ובחצר דבר שמפריע ומונע מאיתנו לחוש פרטיות וריחוק מכל העולם, בצימר יוקרתי יהיה לכם מתחם משלכם ללא כל הפרעה, תוכלו להרגיש חופשי וכאילו אתם בבית שלכם...

צאו לנופש בצימר יוקרתי כי אין מקום טוב יותר לצאת לנופש מאשר במקום כזה שמעניק לכם הכל במקום אחד ללא צורך לצאת מהצימר... צימר בנופש יוקרתי הוא המקום המתאים בדיוק לנופש הבא שלכם!